Un an incheiat la Liceul de Coregrafie “Floria Capsali”

Buna seara!!!

Scriu la o ora foarte tarzie dar ma plictisesc si vreau sa va spun cum a fost pentru mine primul an de munca adevarata la liceu. Am avut examene grele dar am trecut cu bine peste ele. Sa stiti ca baletul nu este asa usor asa cum pare… trebuie sa muncesti mult pentru rezultate bune. Este un adevarat suspans. Pana intri, cand intri… iar cand iesi zici “Uau, am trecut peste examen”. Dar nu s-a terminat, mai trebuie sa astepti pana afli notele. Pana acum clasa a V-a a fost destul de grea, dar nu va speriati, a fost acceptabil. Dupa, am mai avut inca doua examene la pian,foarte importante. Si pianul este o disciplina greuta, dar daca lucrezi cu placere, poti deveni un adevarat pianist, nu se stie…

Bun, de la pian sarim la cultura generala. Eu am avut norocul sa am niste profesori cu care puteai sa inveti cu placere anumite materii. Conteaza si copilul, daca vrea sa invete poate termina cu rezultate foarte bune. Cea mai importanta materie pentru mine a fost franceza pentru ca te ajuta extraordinar de mult la balet, toti pasii sunt in franceza dar exista si excepti in italiana.

Nici nu pot sa cred ca am terminat primul an la liceu. Maine este premierea si este minunat. Pana la urma, toti copiii asteapta VACANTA!!!

 

This entry was posted in Balet, Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment